Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 listopada 2012

Volumen mój ratunek

Od dawna szukałam szamponu, który nada moim włosom objetności. Moje włosy są z natury dosyć cieńkie i falowane ze skłonnością do wysuszania. Moim marzeniem było by były lekko uniesione. I skusiłam się na ten szampon.  Powiem Wam, że szampon był strzałem w dziesiątkę. Uważam, że ładnie nawilża włosy(chociaż zawsze przed myciem głowy nadkładam na nie 10-minutową odżywkę, więc Wam też polecam), po umyciu włosów stosuję odżywkę do rozczesywania włosów ponieważ mogą się lekko plątać, jest wydajny, dobrze się pieni, moje włosy sa lekko uniesione, wydaje się, że jest ich więcej.  Jeśli chodzi o cenę to był w promocji w Yves Rocher, zapłaciłam za niego 3 euro za 200ml. Jak sądze cena nie jest specjalnie wysoka.
Myślę, że zakupię kolejnę butelkę. :)

Szampon o lekkiej konsystencji, zwiększający objętość włosów. Włosy są puszyste i lekkie, grubsze, o widocznie większej objętości. Szampon pozostawia na włosach delikatny kwiatowy zapach. Formuła bez parabenów.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z malwy z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Formuła łatwo ulega biodegradacji.

Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Parfum, Sodium Benzoate, Glycerin, Panthenol, Alcohol, Guar Hydroxypropyl-Trimonium Chloride, Citric Acid, Salicylic Acid, Malva Sylvestris Flower Extract, Sodium Chloride, CI17200 Red 33, CI42090 Blue 1. (09.02.2011)

Cena: 11,99zł / 200ml


                                          A Wy jakie szampony zwiekszające objętość polecacie?
                                                                           Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face