Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 listopada 2013

I wszystko się zmieniło od kiedy jesteś... :)

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was tak całkiem prywatnie.  Dawno mnie tutaj nie było...niestety, ale sprawy życiowe, przysłoniły mi cały świat...
Wiele się u mnie w tym roku zmieniło, a mianowicie 2013 rok zmienił całe moje życie na zawsze. W tym roku urodziłam moją córeczkę- 7 października na świat przyszła moja kochana :-) Jest niesamowicie grzeczna i śliczna...staram się poświęcać Jej każdą chwilę, by nic nam nie umkneło..w końcu dzieci tak szybko rosną.Więc same rozumiecie...
Ale teraz już postaram się znależć więcej czasu na blogowanie :-) Obiecuje. Już mam kilka zaplanowanych dla Was postów :) Wracam!

ściskam i pozdrawiam, Wasza Color Face!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face