Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 marca 2012

Kosmetyki Markwins

Czesc dziewczyny, 



dzisiaj chcialabym zaprezentowac Wam kosmetyki znanej firmy w Niemczech a takze w Ameryce, niestety w naszym kraju, w Polsce sa jeszcze nieznane. Moja przygoda z nimi zaczela sie rok temu, kiedy dostalam w prezencie z Niemiec kuferek z tymi wlasnie kosmetykami. Po przetestowaniu okazalo sie, ze sa naprawde niezle. Cienie-moge powiedziec, ze naprawde dobrej jakosci i utrzymuja sie na powiekach caly dzien, az do zmycia. Lakiery- piekne kolory, dobra jakosc(moje kolezanki, ktore namowilam do zakupu, do dzisiaj zachwycaja sie ich jakoscia i niska cena), rowniez powiem szczerze, ze zachwycily mnie. Kosmetyki sa pochodzenia amerykanskiego.
Markwins International - firma produkująca kosmetyki kolorowe, pielęgnacyjne i akcesoria, założona w 1984 r. przez Erica Chen.
Oferuje kosmetyki głównie w formie zestawów, specjalizując się w unikalnie skomponowanych i opakowanych kompletach, idealnie nadających się na prezent. Kosmetyki sa sprzedawane w 70 krajach świata pod markami: wetnwild, Fresh Face, Black Radiance, Tropez, Jonel, Bratz, The Color Workshop and SOHO.



Co ciekawe, idealne dla dziewczyn zainteresowanych wizazem poniewaz najczesciej mozna znalezc je w formie kuferka lub calej palety(niestety, nie mam jeszcze wszystkich zdjec palet i kuferkow, wiec dodam to co mam i co jest zazwyczaj w zestawie), co ulatwia prace nad naszym codziennym makijazem. 


Szkoda tylko, ze w naszym kraju na chwile obecna sa niestety trudne do zdobycia. Jesli jednak ktoras z Was bylaby zainteresowana zaopatrzeniem sie o taki kosmetyk, chetnie pomoge, prosze o kontakt na maila :)  
markwins@o2.pl


A teraz same zobaczcie, co oferuje nam firma Markwins:














Pozdrawiam colorface

1 komentarz:

  1. Witam Dzisiaj zakupiłam sobie kuferek z tymi kosmetykami są dostępne w tej chwili w markietach TESCO od 3.12 do 9.12 są w gazetce i jeszcze nie wypróbowałam ale i cena też konkretna.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face