Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Huntery, kalosze!

Witajcie! wreszcie przyszla do mnie moja paczka! otoz... zamowilam sobie na amazon.de w przecenie moje upragnione i dlugo szukane HUNTERY! wiele naogladalam sie na stronach, ale zadne nie byly dla mnie godne zakupu, az wreszcie znalazlam te..... :)  w kolorze granatowo-czarnym jednak lubie klasyke dlatego wlasnie one.  Wykonane z najwyzszej klasy tworzywa. Pieknie polyskujace. Wloskie- Strenesse Blue.
A poniewaz wybieram sie na wakacje nad morze, a pogoda lubi byc kaprysna i nas zaskakiwac, na pewno przydadza sie...
Jestem w nich zakochana!:)
A Wam jak sie nosza kaloszo-huntery?:) 
co o nich sadzicie? 




Na nozce :) 
                                                             


  Pozdrawiam colorface



5 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują;)
    Może kiedyś się takich też doczekam;)
    Obserwuje i pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobne.Odesłałam...udręka ze sciąganiem nie była ich warta.Jak Tobie idzie zdejmowanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, niestety, chyba trafilas na jakies pechowe, z moimi nie mam zadnego problemu :)szukaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że takie kalosze to jest prawdziwa gwiazda wśród obuwia tego typu. Całkiem niedawno o kaloszach czytałam w https://butymodne.pl/kalosze-czyli-jaka-zabawe-potrafi-przyniesc-ze-soba-jesien-b25.html i muszę przyznać, że to prawda co tam piszą. Przecież obuwie jak kalosze stworzone są po to, aby bezpiecznie skakać po kałużach.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face