Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 października 2012

Ulubieńcy września

Przygtowałam dla Was moich ulubieńców września- co prawda nie jest to wszystko oczywiście co używałam w tym miesiącu, ale coś co chciałam Wam szczególnie polecić.



Wybiegłam spod prycznica i stwierdziłam, że napiszę koniecznie o tym żelu pod prysznic Dove :) bo moja skóra stała się niesamowicie gładka, pachnąca i przyjemna w dotyku:)

Zobaczmy co piszą o nim produceni:

Wyjątkowe doznanie, które odżywia skórę. Delikatny zapach jaśminu i miodu. Żel został wzbogacony przełomową formułą NutriumMoisture, aby odżywiać warstwy naskórka, nadając skórze piękniejszy wygląd przez długi czas.
Skład:
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate, Cocamidopropyl Betaine, Petroaltum, Sodium Cocoyl, Glycinate, Lauric Acid, Sodium Lauroyl Isethionate, Glycerin, Helianthus Annus Hybrid Oil, Parfum, Sodium Chloride, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Palmitate, Sodium Isethionate, Sodium Stearate, Sodium Palm Kernelate, Zinc Oxide, Tetra Sodium EDTA, Tetrasodium Etidronate, Alumina, Citric Acid, BHT, DMDM Hydantion, Sodium Benzoate, Methylisothiazolinone, Alphaisomethyl, Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Limoneone, CI 17200, CI 19140, CI 77891.

Cena: 10zł / 250ml
/m/
Zgadzam się z tym w 100%k, polecam go na jesień :)



Zawsze w czasie kąpieli na koniec stosuję również oliwkę na skórę po czym spłukuję, dzięki temu moja skóra staję się miękka, a nie jest za tłusta. 
Moją ulubioną oliwką jest właśnie ta z serii BABYDREAM z Rossmana, ładnie pachnie, dobrze pielęgnuje skórę i jest delikatna. Czyli spełnia moje wszystkie oczekiwania.
Mój ulubieniec

                                      To na razie tyle, być może dodam jeszce jakiś produkt :)
                                                                      Chcecie?:)

                                               Pozdrawiam i życzę Wam dobrej nocy
 
                                                                 Color face

1 komentarz:

  1. Babyddream oliwke z przyjemnoscia wyprobuje - pozdrawiam serdecznie pa

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze. I zachecam do ponownych odwiedzin. Color face